Politica de Reclamație

Această politică de reclamație se aplică tuturor produselor achiziționate online de pe site-ul tuasolea.gr. Scopul acestei politici este de a asigura că toate reclamațiile sunt procesate în mod echitabil, rapid și transparent, conform legilor UE. Garanția comercială oferită de vânzător nu exclude garanția legală a mărfurilor.

1.Garanție Comercială pentru Încălțăminte

Perioada de garanție pentru articolele achiziționate este de 30 de zile de la data primirii coletului. Consumatorul are dreptul de a depune o reclamație pentru fiecare articol achiziționat, solicitând repararea gratuită a produsului. Reclamația este gestionată de producător prin intermediul vânzătorului conform Directivei Europene pentru Drepturile Consumatorilor. În cazul în care defectul nu poate fi remediat, produsul este înlocuit cu unul nou. Consumatorul are dreptul de a depune o reclamație indiferent de garanția comercială oferită. Reclamația pentru defecte de transport trebuie depusă în termen de 3 zile de la primirea produsului! În cazul unui defect desprins, încălțămintea este reparată de producător în termen de 30 de zile. Timpul de reparație nu este calculat în perioada de garanție.

Defecte care justifică o reclamație:

  1. Ruperea materialului exterior al încălțăminte.
  2. Desprinderea tălpii (a încălțăminte) de partea superioară a încălțăminte.
  3. Ruperea tălpii în partea mijlocie.
  4. Ruperea sau slăbirea cusăturilor care pun în pericol integritatea structurală a încălțămintei.
  5. Fermoarele deteriorate sau nefuncționale în timpul utilizării normale.

Defecte care NU justifică o reclamație:

  1. Ruperea materialului exterior al încălțăminte din cauza utilizării necorespunzătoare sau a daunelor de la un corp extern (agățare, zgârieturi, presiune de la un alt obiect sau forță externă).
  2. Degradarea culorii de la materialul interior sau exterior al încălțămintei.
  3. Schimbarea culorii și a formei încălțămintei datorită uzurii normale a produsului.
  4. Schimbarea culorii, formei sau funcționalității încălțămintei din cauza utilizării necorespunzătoare sau excesive, spălării, utilizării substanțelor chimice și vopselelor, ștergarului umed și bureților care nu sunt destinați curățării încălțămintei și/sau conțin alcool/spirit și datorită depozitării necorespunzătoare.
  5. Desprinderea sau deteriorarea elementelor decorative cum ar fi pietrele, mărgelele, perlele și altele.
  6. Agrafele sau fermoarele sparte datorită alegerii greșite a mărimii și forței excesive în timpul închiderii lor.

În toate cazurile, clientul este informat despre decizia comerciantului printr-o opinie trimisă la adresa de email declarată.

2. Garanție Comercială pentru Produse de Alte Categorii

Perioada de garanție a articolelor achiziționate este de 30 de zile de la data primirii coletului. Consumatorul are dreptul de a depune o reclamație pentru fiecare articol achiziționat, solicitând repararea gratuită a articolului. Reclamația este gestionată de producător prin intermediul vânzătorului conform Directivei Europene pentru Drepturile Consumatorilor. În cazul în care defectul nu poate fi remediat, produsul este înlocuit cu unul nou. Consumatorul are dreptul de a depune o reclamație indiferent de garanția comercială oferită. Reclamația pentru defecte de transport trebuie depusă în termen de 3 zile de la primirea produsului! În cazul unui defect reparabil, articolele sunt reparate de producător în termen de 30 de zile. Timpul de reparație nu este calculat în perioada de garanție.

Defectele care dau dreptul la o reclamație sunt examinate individual pentru fiecare caz, iar clientul este informat prin intermediul unei opinii trimise la adresa de email declarată.

3. Metoda de Depunere a Reclamației

Pentru a beneficia de garanția articolelor achiziționate în cazul în care se constată sau apare un defect, este necesar să completați formularul de reclamație, care se găsește deasupra acestei politici.

Completați toate câmpurile obligatorii, urmând instrucțiunile și descriind detaliat și clar defectul apărut. Este posibil ca un membru al echipei noastre să vă contacteze după înregistrarea reclamației, pentru a solicita să furnizați fotografii care să confirme defectul descris.

După înregistrarea reclamației prin formularul furnizat, în termen de 7 zile lucrătoare veți primi o opinie oficială la adresa de email declarată. Opinia primită va indica dacă reclamația dvs. este justificată sau nejustificată.

• Dacă reclamația dvs. este justificată: În cazul în care reclamația dvs. este justificată, vă vom informa despre soluțiile posibile ale problemei, cum ar fi repararea produsului, înlocuirea sau returnarea sumei. Vă vom invita să trimiteți produsul defect către noi, oferind instrucțiuni precise pentru acest lucru. Costurile de expediere ale produsului către noi sunt suportate de noi, dacă instrucțiunile sunt aplicate corect. Aveți dreptul de a accepta sau de a respinge soluția propusă. Respingerea soluției propuse este considerată ca o respingere a reclamației!

Dacă reclamația dvs. este nejustificată: În cazul în care reclamația dvs. este nejustificată, veți primi o opinie care descrie motivele specifice pentru acest lucru. Produsele trimise către noi înainte de primirea opiniei sau după primirea unei opinii pentru o reclamație nejustificată nu vor fi acceptate și vor fi returnate înapoi la dvs. pe cheltuiala dvs.